Friday, 29 August 2014

Set Kurus Shaklee "Cara Menurunkan Berat Badan"

Set Kurus Shaklee

Assalam..
Nowdays ni ramai yang mengembangkan badan..(merujuk diri i la tu)..faktor pemakanan betul betul menyumbang..faktor usia pun sebenarnye menyumbang juga...tak caya tanya saya..:) hehehe..
Sewaktu zaman sekolah dulu saya seorang yang kurus..zaman belajar pun saya seorang yang kurus...zaman awal bekerja pun saya seorang yang kurus..kemudian perlahan lahan tanpa saya sedari berlaku proses pengembangan diri...sedar sedar saya dah kembang  \O/..kemudian berkahwin masih kembang..selepas bersalin anak pertama saya kembali kurus \0/..macam tak percaya jek...selepas itu saya terus maintain...maintain kembang lorrr ...

Semenjak dua menjak tiga menjak berkenalan lebih rapat dengan shaklee ni..terdetik nak kecikkan saiz badan dan kalau tak dapat kecik sangat ..kecik sikit dan sihat pun syukur sangat..

So saya start skodeng set kurus shaklee. Banyak blog saya jenguk dan singah. Yang ni memang blog wajib la...mak incik ni.

Dengan set kurus shaklee ada kata kunci untuk mengecikkan saiz ni.. kata kunci dia ialah..Kukus Grill Pangang..hehehe acah jer.. kunci dia ialah..BAKAR..BUANG ..BINA....macam mana tu...

mula mula meh kita layan gambar..

BAKAR

image

image

Pakar membakar lemak...
Lecithin betindak memecah lemak supaya menjadi lebih halus dan mudah disingkirkan

Omega Guard betindak membakar lemak dan menyingkir lemak jahat (LDL)..tetapi masih menyimpan lemak baik yang diperlukan tubuh (HDL)

BUANG Toksik

image

image

Pakar pakar detox shaklee.. Alfalfa dan Herb Lax membuang toksik dan lemak dalam badan

BINA Badan

image

image

image

Pakar membina dalam shaklee..Chinch dan ESP berfungsi membina otot dan mengelak kulit mengeleber...

Setelah lelemak badan di bakar oleh samaada Lecithin atau Omega Guard atau kedua duanya..maka ia akan dibuang pula oleh Alfalfa atau  Herb Lax melalui proses perkumuhan...tugas mengecilkan badan diambil alih pula oleh Chinch dan ESP untuk mebentuk dan mencantikkan ..built & shape..;)..Penerangan secara ringkasnya begitulah..

Dan begitulah saya berusaha mengecilkan saiz..berkesan ker..soalan tu memang wajib kan..beberapa waktu mencuba..rasa lebih selesa mengenakan jins....nak kecilkan saiz kena istiqamah dan berdisplin..kena cek dan pantau menu jugak ye ;)

Daaa

Untuk dapatkan Set Kurus Shaklee
Boleh hubungi penulis untuk info lanjut ;)
0176622402

No comments:

Post a Comment

Selamat Hari Ibu

Selamat hari ibu buat semua ibu2 walau dimana saja berada. Nikmati indahnya hari2 sebagai ibu. Hari ibu, semua orang boleh bergembira. Wala...