Saturday, 25 October 2014

Cabaran day#7: Hari Last Cabaran 7 Hari

image

Tamat sudah....nampak tak...biar singkat cabaran yang penting istikamah mengupdate blog.

Dalam pada 7 hari tu pun ada tergelincir satu hari...perasan ker tak perasan tukang baca...boleh terbackdated jugak...tp i selit entri lain la...:p

Sejujurnye saya suka cabaran sebegini...mudah nak participate..dan mudah nak follow...cabaran ini hanya lah cabaran dari grup kecil kami yang sangat2 sering tergelincir dan hilang dari radar update...cabaran ini kiranye satu langkah sempoi untuk selesaikan masalah. Supaya tak hilang dari radar terlalu lama...

Caiyuk2

1. http://mom-station.com

2. http://momlina.blogspot.com/?m=1

3. http://leowills.blogspot.com/?m=1

4. http://cantiksinicantiksana.blogspot.com/?m=1

Lepas ni cabaran apa pulak???

Sama sama kita nantikan...

Kita minum dulu

image

Segelas chinch tea @ performance drink

Biar anda tentukan!!!


2 comments:

  1. kita minum dulu...

    btw done follow here, follow mine too :) - Noob

    ReplyDelete

Kek Minyak Mudah dengan Noxxa

Tengok 'hantaran' kek minyak by mamamia2 kat pesbuk nampak sedap sangat. Teruja nak cuba juga. Maka dengan gigih semalam buat juga ...