Saturday 26 November 2016

Nutriferon Untuk Seisi Keluarga Di Malaysia

Setiap hari tubuh badan kita diserang oleh tekanan, pengambilan makanan yang tidak sihat, pencemaran dan kelesuan yang sentiasa menyerang sistem imun tubuh.

Dengan sebab itu, jika saya mempunyai kelebihan kuasa magic tongkat sakti..setiap keluarga di malaysia ini akan saya berikan Nurtiferon untuk up imune system masing2.

Kenapa nutriferon?  Ayat buku dia macam ni--> Nutriferon merupakan produk berpaten dengan campuran ekstrak tumbuhan yang terbukti secara klinikal dapat menguatkan imun.

Bila diambil setiap hari dapat meningkatkan pengeluaran interferon semulajadi tubuh badan kita yang merupakan pengaktif kritikal sistem imun.

○ formula berpaten eksklusif, menyediakan tahap tertinggi bagi perlindungan imun harian kita.

○ satu-satunya suplimen yang dicipta oleh penemu interferon -Dr yasuhiko kojima selepas lebih 40 tahun penyelidikan.

○ mengandungi ekstrak senulajadi biji labu, bunga safflower, benih plantago dan kuntuman bunga japanese honeysuckle yang telah terbukti secara klinikal dapat menyokong  dan merangsang proses gerak balas imun semulajadi pada tahap selular.

Dalam satu kajian makmal, nutriferon telah menunjukkan yang ia memberi kesan positif terhadap sel-sel pembunuh semulajadi-penemuan hebat dalan sains sistem imun.

Dengan sebab itu, saya pilih beri nutriferon untuk sayang sayang semua.

----------------
Mama iman
Nutriferon lover
017.662.2402
----------------
#tsunamishaklee
#liveamazing
#shakleeeffect
#landmarkstudy
#ninjas15
#bolehsayabantu

No comments:

Post a Comment

November 2022 sudah

 Cepatnya masa berlalu. Sedar-sedar dah sampai November 2022. Banyaknya perkara berlaku sepanjang Januari hingga Oktober. Untuk peribadi ini...