Wednesday, 23 June 2010

ermm

ni cerita hari ahad lepas punya.
saya ikut ahli mesyuarat tingkap g mesyuarat. tak jauh. blok sebelah rumah jer. kebanyakan ahli mesyuarat tingkap duk sekitar2 blok ni aje. hoh banyak sungguh agenda berbangkit. dari pukul 2.30ptg membawa ke 12mlm. dari makan tengahari, minum petang, makan malam membawa ke supper. pehh lenguh giler pinggang duk menunggu. Nasib baik...

nasib baik ....ada side ahli mesyuarat tingkap punya mesyuarat. hahaha. ahli mesyuarat tingkap sibuk mesyuarat, kitaorang yang side ni pun bukak la meja rundingan sendiri. ISU UTAMA. perangai ahli2 mesyuarat tingkap selepas kawin..hohoho rupanya semua sama aje. setiap isu utama yang diutarakan sentiasa mendapat sokongan dari yang lain. cerita hampir sama. oooooo baru ku tahu ...kebanyakan ahli mesyuarat tingkap memang begitu ke!!! ermmm... agakkk

No comments:

Post a Comment

Kek Minyak Mudah dengan Noxxa

Tengok 'hantaran' kek minyak by mamamia2 kat pesbuk nampak sedap sangat. Teruja nak cuba juga. Maka dengan gigih semalam buat juga ...