Monday, 8 November 2010

permata

Syifaa Nur Iman Binti Azman

anak o anak

emm...bb syifaa nur iman nampak sihat2 aje..alhamdulilah.. hanya masalah kecil2lan yang didiagnosis oleh pemerhati amatur..itupun dah membuatkan hati mama bb risau semacam..baru masuk dua minggu rasa macam2 ada...takut..risau..emm macam ni ker rasanye jadi parents..(betulker) ..sentiasa mengharapkan yang baik2 ajer untuk bb nyomel...sentiasa rasa berdebar dan something wil hapen to bb..ayah bb pulak ada kt subang..tak dapat nak syer apa rasanye setiap saat menghadap bb ngan ayah bb..

tetiba terfikir...patutlah Allah tangguhkan pertemuan mama bb ngan ayah bb...Allah kesian mama bb tak kuat hati nak hadapi alam ke-parents-an rupanye..subhanallah...Allahhuakbar..


Wednesday, 3 November 2010

syifaa nur iman bt azman

alhamdulilah...dah lahir...
bb nyomel2 tu...

Kek Minyak Mudah dengan Noxxa

Tengok 'hantaran' kek minyak by mamamia2 kat pesbuk nampak sedap sangat. Teruja nak cuba juga. Maka dengan gigih semalam buat juga ...