Saturday, 25 July 2009

Friday, 3 July 2009

maju setapak

untuk nuanis
arini nuanis g kedai ngan umi kan.
semalam nuanis tepon mak atam. canggih la nuanis ni. :p
mak ima ni bila nak datang blog mak atam nih.
alamak ai. orang dah pandai ni bloged-bloged. jangan goblog dahle

Thursday, 2 July 2009

update la kot

salam...
oleh kerana anin dah suruh update maka makatam pun update lah
tak ada cerita
dan yang sebenarnya tak tahu nak update apa
lagipun macam tulis sendiri sendri juga baca. amma.
nak isi2 gambo belum pandai lagi. kerana ini adalah kali yang kedua mengodek blog ni
hahaha
buta it betullah

Selamat Hari Ibu

Selamat hari ibu buat semua ibu2 walau dimana saja berada. Nikmati indahnya hari2 sebagai ibu. Hari ibu, semua orang boleh bergembira. Wala...