Thursday, 2 July 2009

update la kot

salam...
oleh kerana anin dah suruh update maka makatam pun update lah
tak ada cerita
dan yang sebenarnya tak tahu nak update apa
lagipun macam tulis sendiri sendri juga baca. amma.
nak isi2 gambo belum pandai lagi. kerana ini adalah kali yang kedua mengodek blog ni
hahaha
buta it betullah

No comments:

Post a Comment

Kek Minyak Mudah dengan Noxxa

Tengok 'hantaran' kek minyak by mamamia2 kat pesbuk nampak sedap sangat. Teruja nak cuba juga. Maka dengan gigih semalam buat juga ...