Thursday, 29 July 2010

lala lala lala laaa

akhirnye...pada hari ini ..untuk pertama kalinye.. dalam hidup...setelah mencarik2....berjaya jugak aku dapat makan lala...alhamdulilah...

padahal sebelum ni kalau nampak lala pandang sebelah mata jer...yerlah isi ciut benor cengkerang jer banyak....tak teringin pun nak amik...

tetiba jer dua tiga bulan lepas rasa nak makan sangat... time tu pusing2 carik pulak tak jumpe...alah ciannye..(padan muke)..

skali tu harini rezeki mengolek2...alhamdulilah....

terbaca kat dlm buku amalan ketika mengandung tu... dia kata kalau teingin makan benda yang belum penah makan ..maknanye memang mengidam la tu...kalau benda yang dah penah makan..tetapi teringin ..itu dorongan kerana kesedapannye....:p wallahuaklam... (kalau ikutkan itu..maknanye inilah benda yang satu2nye aku teridam...agakkk)

apa2 hal dah bejaya makan...alhamdulilah

****lupa lak nak amik gambo lala tuh....

2 comments:

  1. nasib bek tak ngidam daging rusa :p

    ReplyDelete
  2. aku rasa mcm nak mkn lg aa lala tu

    ReplyDelete

Kek Minyak Mudah dengan Noxxa

Tengok 'hantaran' kek minyak by mamamia2 kat pesbuk nampak sedap sangat. Teruja nak cuba juga. Maka dengan gigih semalam buat juga ...