Monday, 30 May 2011

mem'biskut'!!!!!

uiks tajuk..cam tak caya jer arini mem'biskut'....tetiba teringat oat yg dibeli time pegnen aritu...mak oi bayak lagi...heheheh nampak sangat tak makan dan tak dimakan...ngapenye...hehehe ntahle tak dapek nak njawapnye...makanye timbul lah idea nak mmejadikannye sesuatu yg tak membazir....apa lagi search ler kt tenet resepi biskut oat...carik yg paling sonang sekali...huhuhu....akhirnye terjumpe blog puncak kasih....heheh tuan belog mintak resepi ekk...mekasih...menjadik mmmbest mmmmmsdap...meh tengok gambar sikit ek...jom2..

nih dia doh nyer...lebur suma bahan ..oat,,gula,,marjerin,,telo,,tepung + baking poder,,,,uli3 smpi jdk camgini
eh ...ada dak nyomel ni...tadi beliau tido. sewaktu aktiviti memproses...:p
eh kuar balik lak doh nih..dah2 lah skali cukup...
huhuhu...milo+oat...minuman ketika berpantang dulu2..sedap jugak
hasil......inilah buskut oat yg sedap tuh..rangup diluar.....sedap dimakan...

1 comment:

  1. buskut oat=adalah sama dengan biskut oat...:p lalalallalala

    ReplyDelete

Kek Minyak Mudah dengan Noxxa

Tengok 'hantaran' kek minyak by mamamia2 kat pesbuk nampak sedap sangat. Teruja nak cuba juga. Maka dengan gigih semalam buat juga ...