Sunday, 12 June 2011

xtxt lagi

huh..gambo uplod pun tak ikut turutan....hantam sajalah labu...janji ada bukti...
ini adalah xtvt yang keberapa ek..tak ingat lah pulak...apa idoknye time mmbuat aktiviti ini tidaklah pula teringat nak menguplod terus..simpan dulu katanye...,

cantik kan kek ni...cNTIK KE TAK CANTIK?...cakap CANTIK cepattttt..haaa tau takut...cantik la sangattt...
susah tau nak wat nih!!! kihkihkih...tersangatlah susah bagi kami...sapa kami tuh....mima ngan mama syfa ler...kan mima kan kan kan
ni step memula nak mendeko tuh...step membuat bahan deko tu tak snap la pulak ek mima....heheehe..gula yng bole ditapis smula mima kata ..suh wat banncuh air bila dia datang next time...kan mima kan kan kan
hahhhhaaa yg ni gerenti sedap..best ever karipap mama syfa... nyum nyum nyum...herrrrkk...hesss....... nak g t**let lepas tuh....huish.

No comments:

Post a Comment

Kek Minyak Mudah dengan Noxxa

Tengok 'hantaran' kek minyak by mamamia2 kat pesbuk nampak sedap sangat. Teruja nak cuba juga. Maka dengan gigih semalam buat juga ...