Monday, 25 February 2013

2013 dah nak end of feb

!!!!???
apa pun kan...banyak sgt yg nak ditulis sampai apa pun tak tertulis akhirnye sehingga lah 2013 ni dah nak masuk bulan yg ke3..

p/s wahai cik mima salinlah segala resepi yg tradisional dr mak tu semantara duk kat umah..seperti bontel, pecel, keluban dsb. 

No comments:

Post a Comment

Kek Minyak Mudah dengan Noxxa

Tengok 'hantaran' kek minyak by mamamia2 kat pesbuk nampak sedap sangat. Teruja nak cuba juga. Maka dengan gigih semalam buat juga ...