Friday 22 August 2014

ESP Shaklee

ESP Shaklee

image

ESP? apa tu? ESP tu apa?  Okey mari kita study sama sama yer

ESP=Energizing Soy Protein
Diiktiraf diseluruh dunia, telah melalui kajian klinikal yang sangat ekstensif dan komprehensif serta memiliki kualiti protein yang tinggi yang pernah dihasilkan. Mengandungi kacang soya "non-GMO" soya yang tidak dimodified.
ESP memberikan sumber tenaga segera dan boleh bertahan lama.

ESP atau energizing soy protein dari Shaklee ini merupakan satu satunye produk di dalam pasaran yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia. Ia turut diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral. Sangat sesuai untuk semua peringkat umur (tua dan muda semua boleh minum). Kandungan indeks glisemik (GI) yang rendah iaitu 39 menjadikan ia sangat sesuai juga kepada pengidap kencing manis (diabetis..berita baik ni untuk pengidap2 kencing manis)

Satu hidangan shaklee ini bersamaan dengan 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur, 12 kali ganda susu rendah lemak (wow)..tiada kolestrol tiada asid uric dan sangat mudah diserap oleh tubuh manusia.

Apa manfaat ESP...???
#Awet muda
#Baik untuk hormon
#Baik untuk prostat
#Kulit kembali remaja dan sentiasa remaja
#Pembekal tenaga
#Membaiki pigmentasi dan
#Membaiki memori
Wow wow wow die die must try nih ;)

Okey...dapat hadam tak..:) banyakkan kebaikannye..okey nanti kita borak lagi pasal Shaklee yer.. daa dulu

No comments:

Post a Comment

November 2022 sudah

 Cepatnya masa berlalu. Sedar-sedar dah sampai November 2022. Banyaknya perkara berlaku sepanjang Januari hingga Oktober. Untuk peribadi ini...