Thursday, 24 November 2016

Bengang tak bengang!

Bila mak bebel pasal omega. Bedarah ayor mate membacanye!!
-------
AninAninAnin:
Menda mcm ni, kita sakit darah tinggi, penat, lenguh, kebas2, tiba2 kita makan omega sebulan kita harapkan terus sihat.

Magik tak?

ha sbb tu aku cdgkan amik set aritu

Aku mkn set oste ni mmg tgn aku yg sakit ni baik terus

beli omega je xsalah pun sebenonya tp mungkin dia berharap badan dia terus jadi sihat

Vitamin ni kena konsisten lebih kurang 3 bulan

Ada org yg seminggu dah ok, sbb badan dia xbyk rosak

Kalau yg sistem bdn dah lojek ni mmg amik masa lama

Omega ada dha n aa utk fungsi otak, kalau siapa mkn omega xnampak kesan sgt maknanya dia salurkan kat otak dulu

Sama mcm lecithin

Sistem bdn kita paling sayangkan otak. Kalau otak xcukup nutrisi, bila ada zat masuk yg sesuai utk otak je terus dia anto kat otak dulu.

Maknanya kita yg makan leci n omega tak kurus2 ni sbb otak kita bengang

Jadinya dia repair otak dulu

Bila otak dah fungsi baik punya baru disalurkan ke bahagian2 lain.
-------------

Ngeeeee

No comments:

Post a Comment

Kek Minyak Mudah dengan Noxxa

Tengok 'hantaran' kek minyak by mamamia2 kat pesbuk nampak sedap sangat. Teruja nak cuba juga. Maka dengan gigih semalam buat juga ...