Tuesday 15 November 2016

Refleksi 2016 Katanye.

Apakah moment yang paling best a.k.a paling hebat sepanjang 2016 untuk dikenang2 sehingga tersengih2 macam kerang masak sambal sweetsour. Tidur tak kena mandi tak sah kalau tak lelama?

Sejujurnye takde yang WOW. Tapi kalau nak banding awal tahun dan hujung tahun memang beza la sangat juga. Awal tahun kurus..hujung tahun gemuk. Ehh!!!

Ada beberapa senarai wishlist yang telah berjaya ditick which is 'wow' la juga. Ada juga yang masih diusahakan dan percaya akan boleh ditick juga dalam tempoh 40 hari lebih kurang sebelum 2017.

Yang berjaya di tick antaranya, sangat2 bersyukur dapat ikuti kelas iqra sehingga katam dan sedang sambung kelas tajwid dan talaqi dengan istiqamah.

Sangat happy dapat beramah mesra dan join aktiviti komuniti tempat tinggal yang mana sebelum ini tak berkesempatan langsung.

Syukur kesihatan anak2 bertambah baik. Kesihatan diri pun alhamdulillah. Masih mampu berlari2 mengejar anak2 dan bola.

Owh.. banyak juga senarai wow kecil kecilan jika nak disenaraikan semua macam eleeehhh riak le teww. Apapun segala puji bagi Allah.

Untuk aktiviti bisness pun alhamdulillah. Walau semangat turun naik tetapi terus istiqamah. Semoga segala kebaikan dapat dikongsi bersama

#Tsunamishakee ini disertakan usaha, harapan dan doa tak pernah putus semoga WOW yang lagi besar dan hebat dapat digapai.

Yang berusaha untuk wow,
017. 662.2402
#tsunamishaklee
#liveamazing
#shakleeeffect
#ninjas15
.

No comments:

Post a Comment

November 2022 sudah

 Cepatnya masa berlalu. Sedar-sedar dah sampai November 2022. Banyaknya perkara berlaku sepanjang Januari hingga Oktober. Untuk peribadi ini...