Sunday, 29 January 2017

Cara atasi masalah umur dengan Shaklee Collagen Powder

Antara perkara yang wajib ditanya bila kita berjumpa dengan orang baru mesti umur berapa ni.. kakak ke adik?  Huhuhu

Ada orang tak kisah pun pasal soalan ni. Ada pulak rasa nak smack down je orang yang soal. Ada yang senyum je bila ditanya. Ada yang jawap saya 17 tahun! Sejak dari 23 tahun lepas. :*

:*

Yang sensitif berkenaan umur tu, memang sesuai sangat makan kolagen.

Kalau nak lagi best ambil shaklee collagen powder( SCP). Mudah diserap kerana terpaling halus. Ketulenan dijamin. Kesan kulit lembut dan moist seawal pengambilan 3 shacket dalam 3 hari.

AWAS!

Pengambilan KONSISTEN berterusan selama 8 minggu mungkin menyebabkan anda GORGEOUS.

Nescaya sesiapa yang dah mencuba tu akan syok sendiri asiklah nak usap2 kulit sendiri. :*

Scp ni terhasil dari sisik ikan merah laut dalam. Dicampur 7 bahan utama. Ekstrak biji benih camellia japonica, ekstrak pfaffia, kolagen ikan,  ekstrak kerang kerangan, lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B.

7 bahan tu berikan anda hasil ini-
- ketegangan keanjalan dan kelembutan kulit
- liang pori mengecil, kedutan dan garis halus fade away
- kulit lebih putih dan licin
- kuku kuat, rambut tebal bersinar
- menegang dan menganjalkan aset

Haaa begetar rusuk baca kan. Kikiki. Memang best hasil dia. Sesuai sangat untuk sesiapa yang obses cantik 24jam.

Lepas ni boleh yakin jawap umur sekian2 angka. Lagi banyak umur lagi bangga. Kulit cantik bersih dan muda. Kompom terpegun plak tadi yang betanya umur berapa. :*

017.662.2402
#tsunamishaklee
#liveamazing
#shakleeeffect
#landmarkatudy
#ninjas15

No comments:

Post a Comment

Selamat Hari Ibu

Selamat hari ibu buat semua ibu2 walau dimana saja berada. Nikmati indahnya hari2 sebagai ibu. Hari ibu, semua orang boleh bergembira. Wala...