Thursday, 3 August 2017

Salam Ogos : Projek Makan Sihat

Alhamdulillah ogos sudah. Rasa sekejap je dah masuk separuh tahun.

Lepas raya ni terasa berat sangat nak bawa badan. Maklumlah sebulan raya membantai rendang ketupat kuih kuih sakan. Selagi ada orang menjemput ke rumah, seboleh2 cuba penuhi. Mengerat silaturahim katanya kann. 😆

Aa..pasal projek makan sihat tu. Tetiba rasa terbuka hati nak cuba istiqomah makan ikut cadangan suku suku separuh by kementerian kesihatan tu. Tambah pulak grup ireach shaklee pun ada buat contest #sihatcara ireach . Molek sangat la tu. 

Dah beberapa hari ni berjaya la buat suku suku separuh boleh tgk di fb amisahahmad.eskandar atau ig amisahahmad. 😆

Oh ye sis masih lagi aktif bershaklee. Sekali dah cuba sis akan terus iatiqoamah dengan shaklee. ✌ lagi lun memang terbukti bekesan selamat dan mesra alam kan.

No comments:

Post a Comment

Kek Minyak Mudah dengan Noxxa

Tengok 'hantaran' kek minyak by mamamia2 kat pesbuk nampak sedap sangat. Teruja nak cuba juga. Maka dengan gigih semalam buat juga ...