Tuesday, 10 September 2013

Senangje Nak Patah Semangat

Bismilah...

semalam baru bersemangat nak update blog hari2 dan memperbaiki struktur ayat dan belajar buat ayat semula dengan baik. Tiba2 pulak latop ni macam nak demam. Almaklumlah setelah sekian lama yang empunya tak bekerja diapun dah tak terjaga, main hentam aja duk berpesbuk. kesiannye latop nih...Senangje semangat nak lari Alahai. Sabarlah latop nanti2 saya telefon wonderpets yer.

Niat hati nak solek sikit blog nih. Semoga berjaya dengan misi murni ni dalam keadaan latop yang agak menyedihkan ni. Pun nak telefon wonderpets nak mintak tunjuk ajar. Siapalah wonderpets tu kali ini?

No comments:

Post a Comment

Kek Minyak Mudah dengan Noxxa

Tengok 'hantaran' kek minyak by mamamia2 kat pesbuk nampak sedap sangat. Teruja nak cuba juga. Maka dengan gigih semalam buat juga ...