Monday, 19 May 2014

Kuih Karas #Enak #Tradisional #Rangup #Garing #Gurih

Assalamualaikum.. Lagi cerita kuih karas enak tradisi rangup garing dan gurih :-)

Kuih karas ni memang sedap kalau makan yang fresh..makan time nonton tv memang tak sedar le balang dah ringan...krup krap krup krap ...kena simpan bekas kedap dan tutup rapat ...kuih ni mudah lemau kalau biar lama.

Alkisahnya malam tadi dah selamat kuih karas sampai ke ipoh...katanye nak berpromosi kuih karas enak tradisi rangup garing gurih..so yummy...makan satu nak lagi 2 3 4 5 dah sampai ringan balang. Wah suka suka suka..


image


Sedapnye kuih karas enak tradisi rangup ni hanya peminat setia jer boleh memahaminye. Hehehe yerlah kalau tanya org yang tak minat nak tengok pun sebelah mata..apatah nak makann..tapi biasanye kalau dah makan tu comfirm tetarik dengan kerangupan kegurihan dan keenakan karas enak tradisi rangup gurih ni..ahaaa.. marilah boleh mengoder dan meneraynye..

Whatsapp untuk merasa keenakan dan kerangupan #karas enak tradisi 0176622402.. sms pun bole..
Eeeehehe tempah dulu baru ada ye..tiada stok tersimpan lama bagi menjamin kesegaran produk dan kepuasan peminat #karas enak tradisi rangup garing gurih.


image


No comments:

Post a Comment

Kek Minyak Mudah dengan Noxxa

Tengok 'hantaran' kek minyak by mamamia2 kat pesbuk nampak sedap sangat. Teruja nak cuba juga. Maka dengan gigih semalam buat juga ...