Friday, 27 June 2014

Shaklee In The House

Shaklee In The House

Alkisahnya Shaklee ni sudah berlegar-legar sekitar saya hampir 2 ke 3 tahun lamanya. Tetapi time tu tidaklah saya ambil pusing sedikit pun. Lagipun waktu itu teknologi yang ada ditangan saya ini tidak lah sangat memudahkan dan membantu capaian maklumat seperti sekarang. Jadi ransangan untuk mendekati shaklee ni tidak begitu kuat. Selepas beberapa episod yang mendukacitakan awal tahun ini..Alhamdulilah terbit sudah rasa nak berShaklee..sokongan teknologi pun agak memberangsangkan..jadi baiklah saya rebut peluang. Teknologi yang cangih kalau tak digunakan pun tiada maknanye..makanya biar saya memaknakannye. Ahahaha..

Selepas pada ni bolehlah bershaklee bersama saya ;)

Mari saya kongsikan shaklee pertama saya..

Alfalfa dan kebaikan yang terkandung
Kaya Protein
Kaya kalsium
Kaya Mineral
   $ vitamin B
   $ vitamin C
   $ vitamin D
   $ vitamin E
   $ vitamin K

image

Baru beberapa hari dan beberapa biji ada kesan sampingan...owhhh bio beno...beno ler...kantung susu jadi berat...wahhhh tebaik lah..puas lah syaza minum..Alhamdulilah..tak sia sia register...

Aktiviti pembuangan pun lancar..;p..pinggang pun ok..excited bertestimoni ;)..

Pssstttt banyak lagi kesan baiknye youuu...

antaranya:-
Baik sebagai milkbooster
Baik sebagai pendetok
Baik sebagai assistant bahagian kewanitaan dan kelakian
Baik sebagai kawan melawan diabetis
Baik sebagai kawan menentang gout
Baik sebagai kawan menyingkir atsma

Dan ada lagi beberapa kebaikan yang tidak tersebutkan disini..

#JomShakleeTogeder2
0176622402
SID1151694

Pechyoo ¥

No comments:

Post a Comment

Kek Minyak Mudah dengan Noxxa

Tengok 'hantaran' kek minyak by mamamia2 kat pesbuk nampak sedap sangat. Teruja nak cuba juga. Maka dengan gigih semalam buat juga ...