Saturday, 18 October 2014

Cabaran day#1 : Saya Dari Sudut Pandangan Cermin Sisi..Awak, Aku Dan Diriku

image

Ok ini adalah cabaran esklusif tertutup entry 7 days.

cabaran day#1 ni request cerita tentang diri...

untuk wat entry ni saja,  saya dengan gigih menghantar soalan cepumas kepada  beberapa kawan terdekat dan member2 grup whatsapp..seawal paginye menganggu ketenteraman diaorang yang tengah syok sarapan ke bekpes ke dengan family member memasing tu..

ok berikut adalah beberapa jawapan pilihan..:p..hahahaha....pandai jugak diorang jek ...ekekeke

image

image

image

image

Untuk kawan2 yang sudi jawap soklan tu..terima kasih untuk respon...

Eh ada satu sisi sudut pandang dari yang belum pernah kenal cuma baca hasil tulisan...:p

image

Betul ker aku macam tu...hahahaha

Ntahler...

Doakan kejayaan kita ye awak! :D

Eh jangan lupa yer ...Saya ada jual SHAKLEE jugak...boleh hubungi saya untuk borak2 shaklee..pastu beli...huhuhu

Awailable at 0176622402....peaceyo :p

2 comments:

Kek Minyak Mudah dengan Noxxa

Tengok 'hantaran' kek minyak by mamamia2 kat pesbuk nampak sedap sangat. Teruja nak cuba juga. Maka dengan gigih semalam buat juga ...