Wednesday 11 March 2015

Vivix Membantu Menangani Ketagihan. Betul Ke Betul.

Cecair pekat ungu merah yang cantik jelita ni memang menawan hati. Rasa dia memang sedap. Sekali cuba nak lagi! hahaha ^_^.

Last time balik kampung saya try rasa vivix yang kami adik beradik belikan untuk abah. Emmm memang sedap manis-manis kelat yang memang sungguh sedap. 4 hari berturut-turut saya makan vivix tu, ambil 1 sudu teh setiap kali makan. Kesan pertama yang saya rasa, jerawat pasir halus-halus hilang. Ok ini memang menarik!!!!!!

Pssst.. Vivix ni pun sangat sesuai untuk perokok tegar yang dah teringin sangat nak berpisah dengan kekasih tercinta tuh. Cer klick vimeo en hebat ni. dapatkan rahsia beliau dengan pantas. go go gadget go.. ^_^


Berhenti Merokok Dengan Cepat untuk Selama-Lamanya from iReach HD on Vimeo.

Hebatkan encik ni dah merasai penangan Vivix shaklee. ^_^


Apa kehebatan VIVIX Shaklee ni yang sebenarnya;

Tubuh badan kita ini, mengalami 4 mekanisma penuaan pada tahap sellular iaitu Kerosakan DNA, Pengawalan Genetik, Pengeluaran Tenaga yang kian menurun oleh sel-sel dan Penimbunan Protin AGE yang boleh menyebabkan kerosakkan sel. 

Dengan Pengambilan VIVIX, 4 mekanisma penuaan tahap sellular tu dapat di atasi kerana vivix melindungi dan membaiki sellular DNA, memberi impak positif kepada pengawalan genetik, menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitochondria dan Melambatkan pembentukan protin AGE (advanced Glycation End products).

Malah vivix juga membantu memelihara kesihatan jantung, kesihatan otak, kesihatan sistem imun, kesihatan sendi, perlindungan antioksidan, peningkatan tenaga pada tahap sellular, kesihatan dan kesejahteraan.

Hebatkan !

Awak2 nak merasai kehebatan vitamin shaklee jugak? ^_^

#sidPro
#1151694
0176622402 wasap/wechat/sms
#FB  >amisah.ahmadeskandar

No comments:

Post a Comment

November 2022 sudah

 Cepatnya masa berlalu. Sedar-sedar dah sampai November 2022. Banyaknya perkara berlaku sepanjang Januari hingga Oktober. Untuk peribadi ini...