Thursday 12 March 2015

Vivix Membantu Pesakit Buah Pinggang

Salam Ceria.

cerita VIVIX lagi! ^_^

Malam tadi saya dapat mesej daripada kawan. Seorang adik yang sangat perihatin dengan kesihatan kakaknya. Dalam mesej tersebut si adik melahirkan rasa bimbang dan sedihnya dengan keadaan si kakak. (hebat bonding antara adik beradik ni... totally jeles)

Si adik mengadu kakaknye mengalami sakit buah pinggang. Kaki membengkak dan kencing tidak lawas. Kesian dan sedih pulak membaca mesej tersebut. Si adik mendakwa kakaknye pernah mengambil ubat untuk penyakit hati yang ber'dosaged' tinggi. Akibatnye buah pinggang terjejas.

Saya tak ada lain lah, kalau dah sakit tu tentulah perkara pertama yang saya sajeskan pergi lah berjumpa doktor dan periksa betul-betul kesahihannye. kita serahkan pada yang pakar.

Tapi, since saya pengguna tegar brand shaklee yang memang hebat dengan vitamin semulajadi ni. idok ler teman membior kan dia terkontang kanting begitu.  First saya sajeskan pengambilan vivix terlebih dahulu. Vivix ni bersifat antioksidaan. Ia membaiki tisu dari perigkat DNA lagi.



Testimoni penyakit buah pinggang pun dah ramai yang mendapat manfaat dari  tonik ajaib VIVIX ni.
Nak testimoni dari luar negara boleh klik link ini http://annschenkel.com/radiation-exposure-and-resveratrol/...testimoni dalam negara pun ramai. Antaranya dalam blog beutyfatimah ni http://beautyfatimah.com/2014/09/04/sakit-buah-pinggang-vs-vivix-shaklee/.






Semoga perkongsian yang sedikit ini dapat membantu adik dan kakak ni.

P/s: Kalau kita rasa sakit atau mengesyaki diri kita sakit. terutamanya sakit yang kronik.. seeloknye dapatkan nasihat doktor dan pakar perubatan terlebih dahulu.. Sesudah pasti sakitnye barulah kita cari alternatif yang bersesuaian. Alternatif pilihanpun janganlan main tangkap muat..asal ada orang sebut bagus terus cuba...siasat dulu sumber-sumber dan kesan sampingan yang bakal kita tanggung. Kalau anda jumpa blog ni sewaktu search..saya nak bagitahu  Shaklee inshaAllah dapat membantu anda... shaklee ni mengeluarkan supplimen dari sumber semulajadi. Sekian. ^_^


#saya pengguna vitamin shaklee
#sidPro 1151694
0176622402
#FB : amisah.ahmadeskandar







No comments:

Post a Comment

November 2022 sudah

 Cepatnya masa berlalu. Sedar-sedar dah sampai November 2022. Banyaknya perkara berlaku sepanjang Januari hingga Oktober. Untuk peribadi ini...