Wednesday, 22 April 2015

SIKIT SIKIT LAMA LAMA LEPAS DUIT BELANJA KUIH RAYA 2015

salam mesra ^_^

Hari ni nak cerita pasal bonus shaklee. Shaklee biasa pos cheque bonus. Lepas terima.  Lepas tengok Simpan je. Sebab set kat mind alah tak banyak mana pun, nak pergi bank pun belum rajin. :p

Tapi semalam tetiba baru perasan perkataan valid for 180 calender days only...kihkihkih aduhai..kelam kabut collect semua cheque dan cek.. nasib belum time lapse... huhuhu

kira-kira.. eh banyak jugak ni.

Hasil sambil-sambilan. sambil-sambil makan untuk kesihatan diri sendiri dan oderkan untuk jiran dan kawan-kawan...Alhamdulillah.
hasil sikit-sikit jadik banyak ^_^
Semakin bersemangat pulak nak dapat lebih nih!
caiyuk! caiyuk! gambate!  eh!

No comments:

Post a Comment

Kek Minyak Mudah dengan Noxxa

Tengok 'hantaran' kek minyak by mamamia2 kat pesbuk nampak sedap sangat. Teruja nak cuba juga. Maka dengan gigih semalam buat juga ...