Sunday 13 November 2016

Saya , kesihatan, vitamin dan nutrisi.

Masa mula2 saya join and start bisness shaklee saya ni, memang saya zero pasal vitamin dan nutrisi ni. So main redah je.

First thing yg saya buat untuk dapatkan knowledge berkenaan shaklee ni ialah follow rapat mak shaklee. Kejap2 tanya. Kejap2 tanya. Lepas tu search pasal shaklee kat google. Pergi blog ke blog. Dari satu blog ke satu blog saya jelajah nak tahu pasal certain2 vitamin dan fungsinye.

Web shaklee.com.my mmg confirm la jadi buku teks utama. Kemudian mak shaklee suh beli buku nutrisi. Memang banyak info dapat dari situ.

Walaupun banyak kelas2 berkenaan vitamin dan nutrisi diadakan di HQ which is tak jauh mana pun dari rumah.   Tetapi buat masa itu dan masa ini nampaknye belum rezeki saya untuk join mana2 kelas or seminar. Akan diusahakan!

Tapi alhamdulillah nye...kelas on9 tru wasep and telegram bersama mak shaklee  24 hour,  7 days, 4weeks, 12 month sentiasa berjalan. 

Masa awal2 dulu pun rajin join webinar neni lyna founder ireach. Banyak ilmu juga dapat kumpul dari situ. Sekarang ni dah rapat sikit dengan adik beradik shaklee. So kadang2 tukar2 pendapat dan sama2 study pasal vitamin dan nutrisi.

Maklumat dalam grup ireach pun banyak. memang kenyang kalau rajin membaca dan godek2.

Saya sentiasa akan update ilmu berkenaan nutrisi dan vitamin. Bukan saja untuk mudahkan saya membantu customer. Tetapi ia juga sangat berguna untuk diri saya sendiri.

Yours truly
Pengedar shaklee anda
017.6622.402
#tsunamishaklee
#shakleeeffect
#liveamazing
#ninjas15

No comments:

Post a Comment

November 2022 sudah

 Cepatnya masa berlalu. Sedar-sedar dah sampai November 2022. Banyaknya perkara berlaku sepanjang Januari hingga Oktober. Untuk peribadi ini...