Monday 14 November 2016

Pengalaman Indah Dengan Shaklee.

Customer pertama saya adalah kawan baik saya sendiri.

Beliau mengadu tapak tangan terkopek luka luka akibat daripada alahan yang teruk. Dah makan macam macam ubat dah katanye. Krim sapu2 pun dah macam2. Rutin appoiment doktor pakar kulit dah start beberapa bulan sudah.

Saya terus beritahu dia, saya ada satu supplimen yang memang inshaallah mujarab. Supplimen ni best and semulajadi takde dadah2 semua. Saya minta beliau cuba dulu mana tahu sesuai.

Semantara tu saya pun lincah wasep mak shaklee saya minta pendapat sebab waktu ni saya belum mahir lagi tentang vitamin. Cuma rasa teruja sangat nak kongsi supplimen yang best ni jer. Sebab sendiri dah makankan dan rasa kesan dia.

Akhirnye alfafa complex,  sr vitamin C dan krim herbablend jadi pilihan kawan saya untuk masalah alahan tangan beliau sesuai dengan bajet dia katanye.

Alhamdullilah. Dah memang saklee ni barang baik. Dengan izin Allah sembuh alahan tangan beliau. Kawan saya kata, doktor yang rawat pun pelik macam mana boleh baik alahan teruk dia tu. kawan saya cakap, "saya makan shaklee doc".  Tetiba doktor tu pun kata saya pun makan shaklee. Hehehehe. kawan saya geram je.

Terbaru ni saya bagitau kawan saya tu saya dah start pakai set penjagaan muka nutriwhite. Kena marah pulak saya sebab tak ajak dia sama2. Hahaha. Macam ni pun ada.


Yours truly

Mama iman
Pengedar shaklee anda
017.6622.402
#tsunamishaklee
#liveamazing
#shakleeeffect
#ninjas15

No comments:

Post a Comment

November 2022 sudah

 Cepatnya masa berlalu. Sedar-sedar dah sampai November 2022. Banyaknya perkara berlaku sepanjang Januari hingga Oktober. Untuk peribadi ini...