Thursday, 16 February 2017

Atasi Penat Badan Dengan Cara Mudah

Penat letih lesu memang perkara biasa. selepas seharian buat kerja rumah, buat kerja di pejabat, then sambung lagi buat kerja-kerja hakiki sebagai mak orang, bapak orang, anak orang tu semua. hahaha ada ke yang lepas kerja transform jadi benda lain. kekeke

Penat letih lesu tu kalau berterusan dan kita tak ambil peduli boleh jadi hal lain. Ada yang boleh transform jadi hulk pun ye. hahaha ..jadi radio buruk pun ye..asik nak membebel je. yelah dah penat sangat semua serba tak kena.

atau ada yang lebih teruk, sebab dah penat letih lesu sampai dah tak boleh bercakap..jadi senyap terus. terima je apa yang datang. reda katanya..hahaha padahal dah 'kesel yakmat'.

akak yang duduk kat umah ni pun kadang mogok sebab penat. lagi2 ada dua cekedis yang sedang nak membesar dan meneroka dunia persekitaran. Sebelum akak jadi hulk, tak pun radio buruk atau batu bernyawa akak  amalkan siap-siap makan kalsium, vitamin B, Vitamin C, minuman diperkaya dengan 9 asid amino penting and kadang2 topap dengan vivix si tonic ungu.

penat kita, kita yang rasa. jangan buli diri sendiri. Beri la diri tu sesautu yang baik baru boleh beri yang terbaik kepada orang lain.

salam sayam :*

Mama iman
amisah | 017.662.2402

Produk yang akak amalkan untuk pastikan nutrisi lengkap supaya badan tak cepat letih dan lesu.


yang ni walaupun dikenali sebagai set bersalin, tetapi tetap boleh di amalkan sepanjang masa. Kerana ia memang dapat membekalkan nutrisi yang diperlukan badan. Nutrisi yang lengkal dapat mengatasi badan yang penat letih dan lesu. 

salam sayang.

No comments:

Post a Comment

Selamat Hari Ibu

Selamat hari ibu buat semua ibu2 walau dimana saja berada. Nikmati indahnya hari2 sebagai ibu. Hari ibu, semua orang boleh bergembira. Wala...