Sunday 5 February 2017

Cara Memaksimakan Keuntungan Katanya.

Semua orang berbisness tujuan utama mestilah kejar untung. Jumlah kos mestilah lebih rendah dari harga jualan. Kalau jual harga kos atau bawah pada harga kos mana nak dapat untungnye tu.

Antara tips saya untuk maksimakan untung, saya buat aktiviti bisness shaklee ni memang totally berjalan secara online.

So ada beberapa sudut kos dapat saya jimatkan. Saya tak perlu keluarkan 'kos perjalanan' ke HQ untuk ambil stok dan 'kos penghantaran' barang kepada pembeli. Semuanya dilakukan oleh shaklee.

('Kos perjalanan dan kos penghantaran' ni lagi mahal dari kos postage yang kastemer bayar tau. Tol kat jalan tu dah betul la tol. Tapi tol by askar pengiring boleh berhuhu je la weh. :p )

Selain itu, Spend untuk education juga cara berbaloi untuk maksimakan keuntungan. Kita tambah ilmu, betambah lagi banyak peluang untuk meraih keuntungan kita nampak. Bila dah nampak, mudah lah nak kerjakan.

Seterusnya, Dalam bisness shaklee saya ni, kastemer yang bukan ahli diberi harga pasaran. Shaklee dah tetapkan begitu. Bagus Shaklee ni. Kebajikan semua sidnya terjaga. Tiada siapa tertindas.

Masing2 tingal berusaha maksimumkan keuntungan masing2 dengan cara terbaik masing2.

Sementara itu, kepada pengguna yang tengah riki2 harga sid mana yang boleh bagi lagi rendah. Rentikan la buang masa. Baik decide untuk register ahli saja.

Sebabnya kelak, uolls bukan saja dapat beli dengan harga rendah, tetapi bonus cashback pun dapat bila uolls membeli produk dan cukup syarat mata uv untuk melayakkan dapat bonus. Macam beli vivix set dalam dia ada half a dozen. Lebih rm200 bonus cashback menanti.

Lagi satu sebab kenapa baik register ahli ialah, uolls memang akan nak lagi dan lagi dan lagi nanti. Produk shaklee ni produk yang berbicara dengan penggunanya. Lagi konsisten anda gunapakai, lagi terbelai-belai dan lagi teruja anda dibuatnya.

So, for those yang suka maximize pengunaan wang dia, marilah jadi ahli. Be smart and enjoy all the benefit yang tersedia.

Ahaha ni dah sama-sama dapat maksimumkan kuntungan ni both peniaga dan pembeli.

Bagaimana nak register keahlian? Carilah sid shaklee berhampiran anda. Atau pergi sendiri ke mana2 cawangan outlet shaklee.

Atau anda yang membaca ni nak lagi mudah, just pm/whatsapp saya 017.662.2402. Sedia membantu.

-----------------------
Amisah | 017.662.2402
-----------------------
SidPro anda!
Shaklee U5 Shah Alam
#liveamazing
#tsunamishaklee
#shakleeeffect
#pulunese
#ninjas15

No comments:

Post a Comment

November 2022 sudah

 Cepatnya masa berlalu. Sedar-sedar dah sampai November 2022. Banyaknya perkara berlaku sepanjang Januari hingga Oktober. Untuk peribadi ini...