Saturday, 8 November 2014

Masa Dan Alasan

"Bizinye minggu ni"
"Dah sabtu dah"
"Apa yang aku buat sepanjang minggu ni?"
"Eh eh..banyak nye tak buat "

..".demi masa sesungguhnye manusia kerugian."

image

Vs

image

Omega Guard Shaklee, mengandungi minyak ikan tulen terbaik dunia. Baik untuk seisi keluarga. Sesuai untuk si manja dan kesayangan kita.

OMEGA Guard bagus untuk turunkan kolesterol, pecahkan lelemak, sambil tu ia menjaga jantung dan otak kita.

Ia juga membantu Si Manja kita untuk lebih fokus dan senang untuk belajar sebab omega ni ada dha, aa, dan omega 3 yang sememangnye bagus untuk sel2 otak berhubung.

image

♡♡♡♡♡                                                         ♡♡♡♡♡

Sharing Is Caring :D
SID 1151694
AmisaH - 0176622402
;p

No comments:

Post a Comment

Kek Minyak Mudah dengan Noxxa

Tengok 'hantaran' kek minyak by mamamia2 kat pesbuk nampak sedap sangat. Teruja nak cuba juga. Maka dengan gigih semalam buat juga ...