Monday, 16 March 2015

Peluang mendaftar sebagai ahli dengan percuma!! Jangan lepaskan peluang!

Salam Sejahtera.

Tawaran hebat bulan Mac daripada Shaklee untuk Para pecinta ESP.  Korang pasti teruja yang amat. Lagi-lagi April depan GST akan memulakan aksi. ^_^

Promosi beli 6 PERCUMA 1..memang bagi can sangat2 untuk masing-masing buat stok. Seronok sangat ni. yehaaa!!!

Yang paling awesome sekali, ESP beli 6 PERCUMA 1. Ini ialah peluang untuk menjadi ahli secara percuma. Dengan membeli 6 canister pelanggan boleh register jadi ahli..dah la tu dapat percuma 1...ujung bulan dapat bonus cashback pulak...aduh aduh aduh...peluang peluang peluang ni adik kakak...

ESP beli 6 percuma 1 tong  ^_^

Apa kegunaan ESP ni??? macam-macam boleh..ESP adalah protein. Protein adalah nutrisi paling penting dalam sistem tubuh kita. semua peringkat umur perlukan protein.

KENAPA paling penting?? sebab protein ni adalah bahan utama dalam pembentukan pelbagai organ dan tisu dalam badan serta komponen utama kepada hormon manusia. Ia juga meransang fungsi psikologi. Maka, setiap organ kita memerlukan protein. Kekurangan protein menyebabkan kelemahan dalam sistem imun untuk melawan penyakit, masalah lebihan air yang tinggi dalam badan, kehilangan kepejalan otot, perubahan warna rambut, bantut pertumbuhan, masalah penghadaman, masalah penghasilan darah dan hormon, dan akhirnya boleh membawa kepada kegagalan fungsi organ 

Jom Klik Vimeo kat bawah ni nak tahu apa antara kelebihan ESP...^_^

#SHAKLEE EFFECT.. ESP antara yang terkandung dalam set menyusu.


Menyusu Anak Pramatang Memang Mencabar, Apa Yg Perlu BUAT? from iReach HD on Vimeo.


p/s : tak rugi daftar ahli. serius ni, ^_^... huhuhu dan lagi kan.


No comments:

Post a Comment

Kek Minyak Mudah dengan Noxxa

Tengok 'hantaran' kek minyak by mamamia2 kat pesbuk nampak sedap sangat. Teruja nak cuba juga. Maka dengan gigih semalam buat juga ...