Monday, 7 November 2016

Nutriferon mengatasi selsema dan influenza, Perisai Kesihatan terbaik

Dalam keadaan cuaca tak menentu ni, ditambah pulak dengan gejala penyakit yang pelik2 nowdays, kita memang terpaksa mencari perisai lindungi diri dan pastikan badan sentiasa sihat.

Dalam barisan produk vitamin shaklee ada nutriferon yang sangat eksklusif. Berasaskan biji labu, biji plantago asiatica, honeysuckle jepun dan bunga matahari. Dipatern oleh shaklee dan tidak ada dijual dikedai2 biasa. Hanya di Shaklee.

Antara manfaat nutriferon:-

1. Memgukuhkan sistem imun dalam masa 3 hari.
2. Melindungi  dari influenza, flu, selsema, alergi.
3. Meringan stress & kelesuan.
4. Melawan kanser dan tumor.
5. Melambatkan penuaan
6.mengurangkan infleksi oleh pesakit-pesakit hepatitis B & C

Memang sesuai sangat untuk beli dan beri kepada anak2 yang tengah struggle nak peksa tu.

Dengan mak bapa pun boleh join skali makan. Time periksa2 besar ujung2 taun ni biasaye bukan anak je yg stress mak pak biasanye yang terlebih kann. Kann.

Yours truly,
017.6622.402.
#tsunamishaklee
#landmarkstudy
#shakleeeffect
#liveamazing      
#ninjas15

No comments:

Post a Comment

Kek Minyak Mudah dengan Noxxa

Tengok 'hantaran' kek minyak by mamamia2 kat pesbuk nampak sedap sangat. Teruja nak cuba juga. Maka dengan gigih semalam buat juga ...